Rowenta CF9720 Brush Activ' Ultimate Care CF9720 Roterende Krulborstel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta CF9720 Brush Activ' Ultimate Care CF9720 Roterende Krulborstel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

m*******@h********** 23-01-2023

Product doet wat het moet doen

Het apparaat ligt wat zwaar in de hand, maar dat is ook het enige negatieve. De roterende borstel maakt het haar mooi glad en superzacht. Het haar beschadigt niet. Ik zou het product aanraden.

Minpunten

• is wat zwaar in gebruik

Sz 23-01-2023

Aanrader

Een super handig apparaat.
In een handomdraai heb ik de goede slag in mijn haar
Het werkt goed op fijn haar.
De borstel is wel wat groot en zwaar
Maar voor de prijs zeker een aanrader

Pluspunten

• Krachtig apparaat
  • Handig te bedienen

Minpunten

• Zwaar

z***********@h********** 14-11-2022

Super mooi design. Helaas niet geschikt voor krullend haar

het product zelf is echt wauw!
super mooie doos, en de borstel is echt een heel mooi. een blikvanger voor op de kaptafel.
de kop is makkelijk draaibaar om zo de beste houding aan te houden.
de borstel maakt geen vervelend geluid, een föhn functie erop om je haar al een beetje te drogen, en de kant waar de borstel heen draait is instelbaar.
ik heb zelf krullen, krultype 2c met veel pluis.
deze borstel aangeschaft voor de dagen dat ik iets minder pluizig door het leven wil gaan en het een beetje steiler te maken met een mooie grote krul onderin. helaas ! het haar word wel redelijk steil, maar ik word er een enorme pluizenfilter van! ik heb het met diverse producten in mijn haar geprobeerd, van het nat krullen tot half nat tot droog. op geen enkele manier na het gebruik van de borstel durf ik de straat op. heel erg jammer want ik had hoge verwachtingen. mijn dochter heeft hem ook gebruikt met steil haar, en daar deed die precies wat die moest doen !

• Verstelbare borstelkop

Minpunten

• Niet voor krullend haar

alfawoman 24-10-2022

Perfecte föhn en krulborstel ineen!

Het is een perfecte krulborstel en föhn ineen. Hij blaast je haren op diverse standen droog en door de borstel te laten draaien, zit hij nooit vast in je haren. Er komt meteen een soort van slag in je haar en daarmee creëer je volume.
Qua prijs is het zeker niet de goedkoopste föhn, maar de meerwaarde zit echt in de krulborstel. En als je losse föhn en krulborstel moet gebruiken, ben je zeker meer tijd kwijt dan met deze handige Rowenta Brush. Ik vind het een prima aankoop.

Pluspunten

• maar 1 apparaat nodig
  • creeert volume
  • snelheid

Minpunten

• duur

l************@h********** 23-10-2022

Top!

Deze föhnborstel getest (en gekocht). In eerst instantie vond ik hem wat groot en moeilijk te bedienen. Gaandeweg kreeg ik de slag meer en meer te pakken. Inmiddels ben ik wel verkocht. Fijn apparaat! De 2 standen om het apparaat recht en in een hoek voor de achterkant van je hoofd te kunnen gebruiken, zijn echt handig en goed bedacht. Het roteren van de borstel gaat mij soms iets te hard. Wel kun je de borstel ook prima gebruiken zonder die functie. Al met al erg tevreden over mijn aankoop.

Pluspunten

• 2 standen (recht en in een hoek te gebruiken)
  • Zacht voor je haar

Minpunten

• Borstel is aan de grote kant
  • Geen duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig

baby_becca 21-10-2022

Maak je haar mooi !

Ik heb de rowenta roterende borstel getest op mijn dikke en wavy 2b haar. De borstel is gemakkelijk in gebruik al is er zeker ook sprake van een learning curve. Na het gebruik vond ik mijn haar zacht. Wel bleef het wat pluizig, maar dit is ook een kenmerk van mijn haar. Persoonlijk vond ik het op dag 2 beter zitten, mijn haar zag er goed uit op dag 2 en gestyled.

Ik vind dat de borstel niet veel toevoegd wat betreft glans, mijn haar wordt er niet veel glanzender van. De borstel voelde niet heel heet aan dus dat vind ik wel een pluspunt. Mijn haar droogde redelijk snel tijdens het stylen met behulp van deze borstel. Ik kon redelijk veel haar pakken per keer dat ik de borstel door mijn haar haalde. De tijd die ik bezig was vond ik meevallen en was zeker korter dan als je bijvoorbeeld met een krultang in de weer gaat. Ik vind de haren van de borstel er wel wat fragiel uitzien en ik weet niet hoe lang dat goed zou houden na bijvoorbeeld 1 jaar gebruik, ook dat weer in verband met mijn haartype, dik en veel.

Ik vond de borstel wel wat zwaar aanvoelen, ook als je het vergelijkt met vergelijkbare producten. Zeker als je veel haar hebt dan kan dat wel een minpunt zijn omdat je best lang bezig bent met de borstel. Je kan de borstel gebruiken als je haar hebt als ik maar ik denk eerlijk gezegd dat er andere meer geschikte producten zijn voor mijn specifieke haartype. Maar heb je een ander haartype dan ik zoals type 1 t/m 2a en heb je dun haar met weinig volume en zoek je naar een roterende borstel zoals deze om je haar te stylen en toch volume te verkrijgen/behouden dan zou ik het zeker eens proberen.

Minpunten

• wat zwaar